Aktuality

Rada školy

Informácia pre rodičov.


Riaditeľstvo MŠ Budapeštianska 1 týmto oznamuje rodičom, že 7.2.2018 zasadala RADA ŠKOLY pri MŠ Budapeštianska 1.


Na zasadnutie riaditeľka školy predložila predsedovi RŠ a členom RŠ na prerokovanie podmienky prijímania detí v šk. roku 2018/2019, tieto boli prerokované aj s pedagogickou radou  a zaslané zriaďovateľovi MMK .

Temín zápisu je zverejnený, zápis bude prebiehať na Mš Budapeštianska 1 aj pre elokované pracovisko Viedenská 34


Riaditeľka MŠ Budapeštianska 1  informovala a predložila členom RŠ :


1. Správu hospodárenia 2017
2. Pripravovaných aktivitách školy pre deti ( akcie, projekty a. i) všetko na web školy.
3. O finančných prostriedkoch – sponzorné za rok 2017 – zverejnené na web  školy.
4. O finančných prostriedkoch – zdroj 111 – štátne príspevok na vzdelávanie – zverejnené na   web školy
5. RŚ bola informovaná o náležitostiach školského poriadku ( spájanie tried, chorobnosť detí,  prerušenie prevádzky – chrípka, o neplatení povinných poplatkov v zmysle VZN ,  vrátenie poplatkov – odpočet z dôvodu prázdnin, chrípky.
6. Rada školy bola oboznámená o pripravovaných nákupoch pre deti  – nákup učebných pomôcok pre výchovu a vzdelávanie.
7. Informácia o sponzorskom dare  pre deti.– Tesco – ovocie, zelenina,
8. Informácia o ďalšom sponzorskom dare pre deti  v mesiaci 2/2018
9. Informácia o spracovanom grantovom projekte riaditeľkou školy, uchádzame sa o finančný príspevok.
10. Informácia o zabezpečení poistenia  pre deti EPV – úrazové, krádež. T. času pripravujeme poistenie budovy,  hnuteľného a nehnuteľného majetku, ktorý má v správe riaditeľka školy -
11. Informácia o havárijnych stavoch na EP Viedenská 34 a ich riešenia.
12. Informácia o splnení si všetkých povinností rozpočtovej organizácie ku kalendárnemu roku 2017 ( odbor životného prostredia, recyklačný fond, BOZP za EPV, dodávatelia pre EPV, karty CO, povinné zverejňovanie faktúr, objednávok – e-gov zmluvy, štatistiky.

Rady školy bola informovaná ďalej o súčinnosti riaditeľstva MŠ a zriaďovateľa MMK pri riešení nutných ďalších opráv na škole, nakoľko škola nemá finančný rozpočet na tieto opravy:

1. Fasáda školy, nutné opravy , strechy MŠ Budapeštianska 1
2. Plesnivé steny na schodiskách
3. Zatekajúce časti v triedach- vplyvom medzipanelových spojov, nutná oprava strechy
4. Zatekajúce terasy, následne podmývanie schodov pri vstupoch do MŠ.
5. Potreba zakúpenia strojno- tech. zariadenia – robot – kapitálový výdaj –cca 7500 Eur
6. Elektrickej panvice pre ŠJ – kapitálový výdaj – cca 4500 Eur .

Riaditeľstvo MŠ zaslalo všetky tieto požiadavky v r.2017 na vykonanie opráv, s fotodokumentáciou, špecifikácie opráv, a slepé rozpočty. Ktoré boli súčasťou popisu stavu nedostatkov, k vystaveniu akceptačných listov na vykonanie verejného obstarávania.
Na tieto finančné výdavky škola nemá finančné prostriedky. Preto potrebujeme mať vystavené akceptačné listy. Škola má uzavretú zmluvu na vykonávanie VO so Strediskom služieb školy, ktoré nám vykonáva verejné obstarávanie aj elektronicky.

Všetky uvedené podklady sú zverejnené v sekciách Dokumenty, Verejné obstarávanie - finančné prostriedky, sponzorksé prostriedky, štátne príspevky na vzdelávanie -zdroj 111.

Podklady s požiadavkami budú preložené na prejednávaní rozpočtu na rok 2018.
Spracovala Mgr. Iveta Strukanová
riaditeľka školy                             

Naše povinné dokumenty rozpočtovej organizácie zverejńujeme na tejto ikonke - pre Vašu informáciu -ikonka je pod lištou na ľavej strane .

( Povinné zverejňovanie objednávok, zmlúv, faktúr pre MŠ, ŠJ.
 



<< Späť na predchádzajúcu stránku